Zamówienia publiczne
Zobacz również:
SP.26.2.2023 - zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zmiana terminu otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2023-12-13 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Szczegółowa informacja:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Zegrzu informuje, że zostaje zmieniony termin otwarcia ofert na "Dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zegrzu" z dnia 14.12.2023r. o godz. 12.30 na dzień 18.12.2023r. o godz. 12.30 w siedzibie zamawiającego.
Metryka
- opublikował: Andrzej Borkowskidata dodania: 2023-12-13 14:46